iLoveYou
Ding-ding-ding
Saturday, October 26, 2013 • 11:29 PM • 0 comments

Assalammualaikum :)

Dear blog,

Harini dapat call semua orang yang aku rindu. Omomomo. Bahagia ohh. Semalam emak call, emak tanya balik ka dak? Hee of course lah balik. Dan harini dapat calling calling dengan Akmal. Yalah, rindu haa dekat dia. Otp dengan dia dekat setengah jam. Aumm. Kekek

Dia call time aku tengah syiok tidur pastu tetiba aku dengar ada hp bunyi. Terkejut kott. Lompat cari hp then terus angkat call. Dah lah unknow number. Yalah memang takda nama la sebab aku re-new number tu so number semua takda lah kat simcard baru haa.

Aku dengar suara laki time angkat call tu. First dengar memang tak cam sebab aku dok tengah mamai lagi time tu. Elok berapa kali dia bagi hello baru aku cam. Punoh punoh punoh. Dia kata aku macam lain. Cara aku lain. Lain? Lain tang mana? Aku rasa biasa jaa. Okay, abaikan tuu.

Dia kata dia mimpi aku curang dengan dia. Alaaaa kesiannya dapat mimpi macam tu. Spoilkan mood betul lah mimpi tu. Tapi takpa, jangan risau. In sha Allah benda tu takan jadi. Mainan tidur, biasa lah tu. Nampak sangat sebelum tidur dok fikir aku. Hahaha. Gedik betul laa.

Lepas habis otp dengan dia. Aku sambung pulak otp dengan emak. Wuuu. Sehari tak dengar suara emak, memang aku tak boleh nak dok diam. Okay. Anak manja. Well nama pun anak bongsu, mesti lah manja dengan emak. Even dok jauh pun, wa tak boleh lepas dari contact dengan emak. Buah hati jantung aku tuu. Nyawa aku. Muah muah muah.




Hello World! Assalamualaikum, speaking here is Cik Pah. Be nice here.:D [WARNING!!] KPOP HATERS ARE NOT ALLOWED AND CLICK HERE . ~~~ Leave your footrints please. Thanks btw :)

Diary About


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Arifah Rodzi