iLoveYou
Beb, happy birthday :)
Sunday, October 27, 2013 • 3:59 PM • 0 comments

HAPPY BIRTHDAY TO YOU. HAPPY BIRTHDAY TO YOU :)

Dear Syahirah Aqilah binti Suzrin Manja,



Sorry sangat. Aku hampir lupa yang harini brithday hang. Omomom. Sorry beb. Tengok calender tadi baru teringat. Kalau hp aku ada dengan aku sekarang, sah aku nyanyi kat wechat dah. Beb, happy birthday tau. Takmau sedih dah tau. Focus untuk pra-dip tau. Study untuk networking tau. Networking susah dah sekarang ni tak macam semester 1. Haaa lagi satu, jadi anak yang solehah tau. Solat jangan tinggal, nanti tak boleh kahwin kalau tinggal solat. Kekekek. Dan. . . . Takmau lah fikir yang bukan-bukan sangat. Takmau buat hal okay dekat tempat orang. Sayang hang. Muah muah muah muah


Hello World! Assalamualaikum, speaking here is Cik Pah. Be nice here.:D [WARNING!!] KPOP HATERS ARE NOT ALLOWED AND CLICK HERE . ~~~ Leave your footrints please. Thanks btw :)

Diary About


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Arifah Rodzi