iLoveYou
A
Wednesday, October 16, 2013 • 12:03 AM • 0 comments

Dear blog,

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

yaa, harini hari raya. Korban lembu, kambing dan unta. Malam tadi bergaduh besar. Taktau nak kata apa. Tapi memang semalam aku menangis. Apa yang dia hantar kat whatsapp dan tweet buat aku rasa macam nak menangis sebab bila baca, hati aku automatic jadi sakit. Ya Allah, memang semalam aku taktau nak kata apa kat dia dah. Ikut hati memang takmau reply tapi sebab aku rindu kat dia. Aku layan jugak karenah gangster dia tu. Ayat dia " mampuih p" buat aku senyap. Memang nak taip apa pun aku jadi blur terus. Hahahah. Macam lawak ja kan? 

Pagi tadi elok bangun dari tidur, dapat msg dari dia. Ayat dia lebih baik dari semalam. Dan mimpi pun best jugak. Dan sekarang dia dah tidur aku rasa. Whatsapp tak reply. Call tak angkat. Aku bersangka baik ni. Takmau bersangka buruk. Tak kan sorang ego tinggi, aku pun nak kena tinggikan ego? Memang nak bagi hancur hubungan pun laa. So better aku takpayah nak fikir fasal ego aku ni. Buang jejauh. Haa, dah dah. Aku nak rehat. Rasa loyaaa. Kbai


Hello World! Assalamualaikum, speaking here is Cik Pah. Be nice here.:D [WARNING!!] KPOP HATERS ARE NOT ALLOWED AND CLICK HERE . ~~~ Leave your footrints please. Thanks btw :)

Diary About


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Arifah Rodzi