iLoveYou
No title
Tuesday, August 6, 2013 • 4:07 PM • 0 comments

Dear blog,

Harini aku rasa macam takda mood ja lepas dengar suara Den. Haa? Den? Jap jap. Yaa, tadi aku dengar suara dia. Tadi kakak aku suruh dok depan tv, jaga rumah sebab dia nak mandi. Time aku tengah seronok whatsapp dengan singa comel, tetiba telephone rumah bunyi. Aku pih lah angkat. Tetiba ada suara laki, 1st tu memang aku tak dapat nak cam sebab dah berapa lama aku tak dengar suara dia. Kali kedua dia bagi hello baru aku dapat cam. Time tu aku nak sentap dahh.

D : Hello..
A : .....
D : Hello.. Ahhhh teah ada?
A : Hello.. yaa sat

Macam tu aku cakap. Kakak aku terus ambik telephone rumah then dia cakap dengan Den. Aku dengar kakak aku kata,

Kakak : Hang dok buat mengamit kenangan apa, Den? Hahahahah

Pastu teiba air mata aku jatuh. Ya Allah... Aku taktau kenapa aku boleh menangis. Haihh. Okay okay, abaikan, sekarang dah ada singa comel. So aku kena jaga singa comel tuu. Benda lama, takpa laa. Asalkan dia dapat capai cita-cita dia nak jadi pilot. Good luck, Den :)

Dear singa comel,
Jangan risau, semua ni takda apa-apa pun. Wink wink


Hello World! Assalamualaikum, speaking here is Cik Pah. Be nice here.:D [WARNING!!] KPOP HATERS ARE NOT ALLOWED AND CLICK HERE . ~~~ Leave your footrints please. Thanks btw :)

Diary About


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Arifah Rodzi