iLoveYou
A
Thursday, August 8, 2013 • 2:08 AM • 0 comments

Dear blog,

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Tadi otp sat dengan dia. Sebelum otp tu dia kata dia macam takda mood. Takpalah. Cakap elok-elok semua tetiba dia cakap yang adik angkat dia nak call. Hmm. Aku taktau lah awat aku cemburu sangat dengan adik angkat dia tuu? Hm aku takda mood lah pulakk. Ni tengah dengar lagu pun aku p nyanyi macam lagu dangdut. Haa sudah tak waras kott. Hmm. Aku sayang hang, aku minta maaf la dengan perangai aku ni.



Hello World! Assalamualaikum, speaking here is Cik Pah. Be nice here.:D [WARNING!!] KPOP HATERS ARE NOT ALLOWED AND CLICK HERE . ~~~ Leave your footrints please. Thanks btw :)

Diary About


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Arifah Rodzi