iLoveYou
PRAY FOR MH307
Sunday, March 9, 2014 • 8:20 AM • 0 comments

Dear blog,

Assalammualaikum and good morning Perlis. Alhamdulillah selesai juga Kem Jati Diri Pelajar Asrama. Sebenarnya aku terkejut time aku tengok berita kelmarin. Memang terkejut la dah berita kata " Pesawat MH307 Hilang " perghhh. Balik ja dari kem aku terus call emak. Tanya emak tau ka tak pasal flight tu. Rupanya emak dengan ayah aku dah tau. Risau la even bukan family aku yang naik flight tu tapi orang lain. Ayah kerja under Malaysia Airlines, every year mesti akan fly ke sana sini. Buka ja twitter memang penuh timeline pasal MH307. Ya Allah. Kau permudahkan la pencarian mereka. Aminn.
 Bukan salah MAS, bukan salah pilot bukan salah sesiapa. Bila Allah kata "kunfayakun" sekelip mata semua terjadi. Keep


Hello World! Assalamualaikum, speaking here is Cik Pah. Be nice here.:D [WARNING!!] KPOP HATERS ARE NOT ALLOWED AND CLICK HERE . ~~~ Leave your footrints please. Thanks btw :)

Diary About


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Arifah Rodzi