iLoveYou
Haaaa
Wednesday, September 25, 2013 • 11:34 PM • 0 comments

Dear blog,
*menguap. Mata dah layu ni tapi gedik nak update jugak. Act next week dah start final exam semester 2. Sekarang study week tapi tak nampak macam study week pun, nampak macam relax week. Hahaha. Okayy, Nieyna dok merapu apa taktau lah. Noteboom ehh notebook la. Typo pulak. Notebook dia habis battery fasal tu dok merapu taktau hala. 

Haaa, pagi Isnin haritu sumpah memang rasa macam nak mati. Dengan muntah lepas tu nak buang air kecil sakit. Maksu aku suruh rehat, jangan pih class sebab aku tak sihat. Dalam pukul 8.15 a.m. Maksu aku bawak pih klinik yang depan kolej aku tu. Ingatkan nak hantar masuk class, dah lah dengan pakai baju warna biru plus seluar skiny. Memang nak mati ahh. Then bla...bla..bla.. 

Doktor : Sekarang bagitau saya, sakit apa?
Aku : Errr, pagi tadi saya muntah pastu time nak buang air kecil tu sakit.
Doktor : *terkejut. Haaa
Aku : Blurr
Maksu : Pagi tadi nampak dia dok keluar masuk bilik. Lepas tu dia bagitau yang dia nak buang air kecil sakit. Emak dia kata, sebelum ni dia pernah jadi macamni jugak
Doktor : Ni jangkitan kuman ni. Takpa, satg saya bagi ubat. Kena makan tau. Dan makan sayur 10 hari. Jangan skip. 
Aku : Haaa *senyum
Maksu : Doktor bagi dia mc sehari. Dah harini dia tak pih sekolah.
Doktor : Okay.

Dan akhirnyaaaaaa dapat lah mc. Wakakakak. Macam noob. Ammar hantar wechat, kenapa tak mai kelas? Dia kata aku buat teruk. Fuuu tengkorak hiangggggg.

Emak call, emak kata makan ubat tu. Anti body adik tu lemah. Hmm. Rindu dekat singa comel tu. 


Hello World! Assalamualaikum, speaking here is Cik Pah. Be nice here.:D [WARNING!!] KPOP HATERS ARE NOT ALLOWED AND CLICK HERE . ~~~ Leave your footrints please. Thanks btw :)

Diary About


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Arifah Rodzi