iLoveYou
A
Thursday, August 1, 2013 • 2:40 AM • 0 comments

Dear blog,

Sekarang dah pukul 2.31 a.m. Dan aku pun nak tidur dah. Act aku terkejut tetiba dia mention aku. Yalah, mana nak jangka. Dah lah time tu aku dok ber-tweet dengan lelaki. Hmm, mesti dia fikir yang bukan-bukan. Nak teriak ah macamni. Hmm, bukan aku takmau tidur tapi masalahnya aku tidur petang tadi dari aku balik kelas sampai lah pukul 6.45 p.m. Lama kot aku tidurr. Memang aku dah janji dengan dia yang aku nak tidur awal. Tapi dah tak boleh tidur kan? So dah taktau nak buat apa, aku tweet laa. Aku sayang hang, singa comel. Aku tak mengatai aih dengan sesiapa pun. Dan aku tak kan tikam belakang lah. Dah aku sayang hang. Jangan lah salah faham nah nah nah :'/ aku sayang hang tauuu tauuu tauuuu. Faham?


Tiap malam aku tidur sambil tengok gambar hang. Rindu :')


Hello World! Assalamualaikum, speaking here is Cik Pah. Be nice here.:D [WARNING!!] KPOP HATERS ARE NOT ALLOWED AND CLICK HERE . ~~~ Leave your footrints please. Thanks btw :)

Diary About


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: Arifah Rodzi